اسطوره های جوان و اشخاص معروفی که از دیدن آنها سیر نمی شویم + تصاویر

به گزارش بانوان نیوز و به نقل از یاهو:: در دنیا اشخاص معروفی هستند که همه ما از دیدن آنها سیر نمی شویم و آرزو می کنیم که آنها را برای همیشه ببینیم اما گاهی سرنوشت بازی دیگری رقم میزند و این ستاره های جوان به بهانه های مختلف دنیا را ترک می کنند.
در این لیست نام 8 تن از این ستاره ها و علت مرگ زودهنگامشان را مرور می کنیم.


بروس لی: او یک دورگه امریکایی – چینی است و متولد کالیفرنیاست . او یک انسان همه کاره بود. علاوه بر مهارتش در هنرهای رزمی یک هنرپیشه ، کارگردان، تهیه کننده و فیلم نامه نویس بود. او در سال 1973 به طرز مشکوکی در خواب فوت کرد. علت مرگ وی تورم مغزی اعلام شده است.

free image hosting

مرلین مونرو: او ستاره موسیقی و سینما بود. اسطوره زیبایی است و از 20 سالگی هنرپیشگی را آغاز کرد. او بخاطر سو مصرف مواد در گذشته است.


هلث لجر:او متولد استرالیاست و بعدها به امریکا مهاجرت کرد. او 19 فیلم بازی کرد و به دلیل مصرف بیش از حد قرص خواب آور درگذشت . او به هنگام مرگ 28 ساله بود.

free image hosting

بریتانی مورفی: او هنرپیشه محبوبی بود . او به مدت 3 سال و نیم همسر یک آهنگساز انگلیسی بود و به دلیل مصرف داروی زیاد به طور ناگهانی در گذشت.


مایکل جکسون: او محبوب قلبها بود و میلیونها نفر طرفدار در سراسر دنیا داشت. مرگ او هنوز هم در هاله ای از ابهام است.

free image hosting

سلنا پرز: او تنها زن مکزیکی بود که در امریکا تحت سلطه مردان آوازه خوانی میکرد. او اولین آلبومش را در سن 12 سالگی ارائه داد و در کنار خوانندگی خط تولید پوشاک هم راه اندازی کرد اما در سن 23 سالگی درگذشت.


پرنسس دایانا: او قبل و بعد از ازدواجش با پرنس چالرز با موشکافی رسانه ها روبرو بود. او یک چهره جهانی بود و به دلیل کارهای خیریه اش مورد توجه همگان بود. تقریبا یک سال بعد از جدایی اش از پرنس چارلز در اثر یک صانحه تصادف که دلیل آن سماجت یک خبرنگار و عدم توجه راننده اعلام شد جان باخت.

free image hosting

امی وین هاوس: او هم در سن جوانی و در اثر مصرف مواد مخدر درگذشت . او یک مدل تمام عیار بود و در خوانندگی نظیر نداشت. او پیرو لباس پوشیدن و آرایش خاصی بود و آهنگهایش تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ بود.


تهیه و ترجمه:: گروه خبری بانوان نیوز

…………………………………………..

مرور بر دیگر خبرها

Posted on October 19, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment